www.maderandaghdar.blogspot.com

Tuesday 11 January 2011

نسرین ستوده سهمیه زندان غمبار اوین شد!

روزهای سنگینی را سپری میکنیم. روزهائی پر از رویدادهای نه چندان شیرین. روزهای دادگاههای چند ساعته و احکام سنگین چند ساله. روزهائی که مادران را از دامان فرزندان میربایند و در سیاه چالهای زندانها به جرمهای واهی و خود ساخته زندانی میکنند و پسران و دختران را بر دار میکنند. روزهائی که ریا و دروغ و سیاهکاری، فضیلت انسانی را به جوخه اعدام میسپارد و جلادان فارغ از جهان پیرامون به کشتار سخن، فکر، ازادی و ازادگان سخت مشغولند.
مادران عزادار فرزندان بدنیا نیامده و پدران در کار پسران از مادر زائیده نشده، تامبادا بر سر گذزگاهی گرفتار جلاد ایند و بناگاه سهمیه ای در خاوران و گورستانهای گمنام نصیب سروقامتان سرزمین ایران شود
نسرین ستوده را میگویم که سهمیه زندان اوین شد تا فرزندانش مادر نبینند و اغوش گرم او زانو به بغل گیرد که چنین نباید باشد که هست. نسرین ستوده، وکیل شجاع کودکان ازار دیده و ستم کشیده، انکه مادر دو فرزند خردسال است که از پیچ و خم تاریخ مسخ شده ایران بیخبرند و مادر را میجویند. نسرین اما بحکم قاضی القضات حکومت ستمکاران و جلادان باید که 11 سال از عمر پر بار خود را در اوین غمبار بسر اورد.
گروه حامیان مادران عزادار ایران در لندن، اعدام زندانیان سیاسی و عقیدتی ، صدور احکام بیرویه نظیر احکام صادره در مورد  حکم زندان نسرین ستوده و جعفر پناهی و حکم زندان وشلاق شیوا نظر اهاری و بازداشتهای خودسرانه فعالان حقوق بشر، روزنامه نگاران و زنان، جلوگیری از فعالیت ناشران ایران را بیکجا محکوم میکند
گروه حامیان مادران عزادار ایران در لندن در اولین شنبه ماه فوریه از ساعت 2-3 بعد از ظهر در بخش شمالی میدان ترافالگار لندن گرد هم میاید تا به  مردمان دنیا بگوید از کشتار سخن و فکر و ازادی و ازادگان در ایران و زندانی کردن انان که جهانی بانها افتخار میکند.  .

Labels:

posted by londonmourningmothersiran at 05:16

0 Comments:

Post a Comment

<< Home