www.maderandaghdar.blogspot.com

Wednesday 30 March 2011

از سوی هواداران مادران عزادار در ایران در خواست میکنم:

حق ازاد زندگی کردن حقی است که همه ما از ان برخوردایم. بیائید به انان که صدایشان شنیده نمیشود نیز یاری رسانیم تا از این حق برخوردار شوند.
هرچه فرایاد ازادی خواهی و دموکراسی خواهی در سرزمین مادری من بلندتر میشود، به تعداد دستگیریها و اعدامها نیز افزوده میشود.
من، همانند سایر ایرانیان این را به نسلهای بعدی بدهکاریم تا بگوئیم که ما چشم مان را به شکنجه ها و کشتارها نه بستیم. نه در ایران بلکه در سایر نقاط جهان. من و ما بسهم خود به حمایت از قربانیان، چه در ایران و یا مصر و لیبی و ساحل عاج ادامه خواهیم داد.
گروه مادران عزادار ایران و خواستهان انان به قلب من نزدیکتر است و من از همه انان که وقت صرف خواندن این نوشته میکنند میخواهم به هواداران انها به پیوندند و از خواستهای انان حمایت کنند تا صدای انان بلندتر شنیده شود:
- پایان دادن به اعدام ها  
- ازادی هم زندانیان سیاسی و عقیدتی
- به محاکمه کشاندن همه انان که طی 32 سال مسئل اعدام و کشتار مردم ایران بودند.
حق ازاد زندگی کردن حقی است که همه ما از ان برخوردایم. بیائید به انان که صدایشان شنیده نمیشود نیز یاری رسانیم تا از این حق برخوردار شوند.
امیدوارم شما را شانه به شانه با حامیان مادران عزادار ایران درساعت 2-3 روز 2 اوریل 2011
درمیدان ترافالگار در لندن برای دفاع از حق ازادی ببینم.
یک هوادار مادران عزادار ایران

Labels:

posted by londonmourningmothersiran at 02:35

0 Comments:

Post a Comment

<< Home