www.maderandaghdar.blogspot.com

Wednesday 30 March 2011

حمایت از مادران عزادار در ایران


حق ازاد زندگی کردن حقی است که همه ما از ان برخوردایم. بیائید به انان که صدایشان شنیده نمیشود نیز یاری رسانیم تا از این حق برخوردار شوند.
طبق امارهای سازمانهای حقوق بشر، در سال گذشته تعداد 1،256 نفر در ایران دستگیر شده اند. همه این دستگیریها در ارتباط با حقوق بشر، ازادی و دموکراسی خواهی بوده است (رهانا).
جکومت جمهوری اسلامی ایرا تعداد بیشماری را به جوخه های اعدام سپرده است.گزارشات خانواده ها از شریط زندانها، بویژه زندان زنان در رجائی شهر حکایت از شرایط دهشت باری دارند که حکومت به انها توجهی ندارد (رهانا). انان که فریاد ازادی سر میدهند یه مجازات های سنگین محکوم میشوند که نمونه ان بهاره هدایت، مجید توکلی، نسرین ستوده و ارش صادقی و بسیاری دیگرند.
معهذا همه خبرها ناامید کننده نیستند. در 24 ماه مارس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد رای با گسیل گزارشگر ویژه برای ایران داد که خود روزنه امیدی است برای صدها خانواده که فرزندانشان در زندانند.

صدور این قطعنامه بیانگر ان است که ما ما میتوانیم جهان را برای نسلهای اتی امن تر کنیم. ما باید صدایمان را بلندتر کنیم و ناقوس خطر را بصدا دراوریم تا نقص حقوق بشر از جهان رخت بربندد.
امروز ما همراه با مادران عزادار ایران خواهان ان هستیم که:
- به اعدام پایان داده شود.
 - همه زندانیان سیاسی و عقیدتی ازاد شوند.
-          انان که طی 32 سال مسئول زندانی کردن و کشتار مردم بوده اند به محاکمه کشانده شوند

هواداران مادران عزادار ایران در لندن

ما را در فیس بوک پیدا کنید. به وبلاگ ما برای اخبار مادران و زندانیان مراجعه کنید برای ما ایمیل بفرستید:

Supporters of the Mourning Mothers of IranLondon
Find us on Facebook: Mourning Mothers Iran London


Labels:

posted by londonmourningmothersiran at 02:37

0 Comments:

Post a Comment

<< Home